Followers

Saturday 13 April 2013

Same Ke Tak?


Kali ni barulah aku dapat merasa vangga tahap koyak spender *tipu* bila orang kata muka my epok epok sama dengan muka aku. 

Hambik kau ye si ayah, kali ni maknye ambik alih. Ayah sila duduk tepi diam diam. Bhahahaha *gelak syaiton*

Orang orang tua kata kalau anak perempuan ikut muka ayah dan anak lelaki ikut muka emak, maknanya "sejuk". Aku pun tak tahulah apa yang domaksudkan dengan "sejuk" tu. Tapi takpelah daku tak kisah pun. 

Sebenarnya aku pun tak tahu apa yang orang orang dok cakap muka Danial sama dengan muka aku. Tang hidungkah? Matakah? Mulutkah? Tang mana? Aku tengok Danial muka sama je dengan muka kakak dia masa baby baby dulu. Tu yang musykil. Ape benarkah kata kata mereka atau sekadar ingin mengambil hatiku ini saja. 

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers