Followers

Wednesday 28 December 2011

Melayan Anak Di Hujung Minggu


Ini gambar ahad lepas. Hari minggu, duduk rumah dengan anak sambil menyaksikan dia bermain di depan mata adalah sangat seronok. 

Ditambah pulak si anak adalah super manja. Pantang ko angkat bontot nak buat keje, kompem dia akan menangis di kaki ko. Maka oleh itu, aku hanya menyaksikan dia bermain. Kalau aku duduk diam2 tengok dia bermain, dia tak akan nangis n mampu bermain siap nyanyi2. 

Eh ada klip di atas rambutnya. :p



Merangsang minda :)


Tongkat sakti Dhia.

Jom naik kereta. Vroom vrooomm

Eh sebelum tu tengok minyak dulu. 

Ok minyak ada. 

Percubaan membuat peace

Sekali lagi. Tapi tak jadi. 


Paksu yang ajar naik kereta begini, kaki ke atas. 

Mulut nganga sebab nyanyi lagu Katak Lompat.
Alangkah bestnya kalau hari2 aku terisi mcm ni. Tapi itu tidak mungkin. Nak berhenti, sangat sayang. Lagi pula masih muda, masih mampu n kuat nak bekerja. Karang kalau aku berhenti, sape nak bayarkan insurans aku tu semua? Ye lah, nak harap duit suami, tak akan dapat sebanyak yang aku dapat bila bekerja. 

Lagipun mak aku masih kuat nak jaga Dhia, apa masalahnya kan. Kalau nak diserahkan ke orang lain untuk jaga, itu aku sedikit tidak percaya. Iye, aku mmg lebih percayakan keluarga sendiri berbanding orang luar. Macam2 kes kan skrg ni. Bukan semualah aku maksudkan, tapi aku mmg kurang percaya. :)

Pejam celik, dah hampir meninggalkan 2011. Lebih kurang 4 hari lagi 2012 akan muncul. Maknanya makin besar anak aku. Mesti bila dia dah besar, aku rindukan dia yang skrg ni. Alaaaa skrg ni pun aku rindukan dia mase dia baby2 dulu. 

P / S : Entry yang ntahapehape. :p

1 comment:

WaNadia Syg Iman said...

akue rindu nk b/f Iman..seyes!!! :haru

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers