Followers

Saturday 3 December 2011

Budak Berangan

Lately ni anak dara aku tu asek berangan pakai tudung je. Kalau sebelum ni letak tudung atas kepala dia je dah ditarik2. Tapi sekarang nampak kita pakai tudung, dia nak jugak. 

Kejadian ni berlaku Khamis lepas, aku baru balik keje, dia kat anjung rumah tok mak, nampak aku pakai tudung dia sibuk nak. Aku bukak n bagi dia pakai, ewah siap berjalan ke laman rumah ok. Yang tak tahan, siap bye2 kat aku, tok mak dia, auntie n uncle dia. Ecehhh macam nak g berjalan kekdahnya.

Comel pulak aku tengok dia pakai tudung. Bolehlah nanti belikan 1 tudung untuk dia. 

Malas nak cerita banyak2 hari Sabtu ni, meh aku bagi korang tengok gambar budak berangan ini. 

Betulkan tudung senget :p

Tu dia tangan melambai-lambai say bye2 kat kita pulak dia

Patah balik

Atas sopan, bawah oh tak sopan

Mencangkung pulak

Ekekekee :p

Bila aku ambik gambar dia n tunjuk kat dia, senyum je dia lepas tu kiss skrin henpon aku siap dengan bunyi mmmuuaahhh taw.

Cepat je dah besar anak aku. Tiba-tiba rasa terharu. :)

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers