Followers

Wednesday 4 May 2011

Nur Farisya Maisarah


Ini budak merupakan anak saudara aku.. Anak kepada abang aku.. Merangkap cucu sulung dalam keluarga aku.. Budak ni nama dia mmg best.. Mak pak dia lah yang pilih nama tu.. Kalau tak dulu mmg aku berkenan dgn nama Farisya tu..


Ok, balik pada cerita asal.. Sarah ni tembam ok.. 2 kali ganda dengan badan Dhia.. Walaupun beza umur cuma 2 bulan.. Mungkin ikut baka jugak.. Aku ngan suami kan mmg dah kurus.. Kalau mak pak si Sarah ni badan mmg semangat.. Tapi tak tahu lah kalau sebab pemakanan.. Sarah ni dah campur susu dah.. Masih lagi menyusu badan n juga minum susu formula..


Skrg ni berat badan dia nak menginjak 9kg rasenya.. Atau dah pun mencapai 9kg.. Idoklah aku bertanya pula pada mak pak dia..

Kalau dukung dia, sekejapan je dah rase lenguh tangan.. Dulu Sarah ni lahir lebih kecik dari Dhia.. Tapi skrg ni, wah2 mendadak2 naik badannya..


Mulut dia skrg sikit2 nak menjerit, sikit2 nak mengomel.. Geram wooo.. Dah sama lebih kurang dgn Dhia dah mulut tu asek nak mengomel membebel.. Esok besar ni jangan sikit2 gaduh merajuk2 sudah.. Mcm anak sedare belah suami aku.. Main sama2, lepas tu kalau tak puas hati, main merajuk2 n tak nak kawan pulak.. Budak2 zaman skrg ni demand2 kan.. Zaman anak aku esok lagi demand.. Tak payah esok2, skrg pun dah demand.. Sabo je lah ibunya ni..

Entry ni sbb dah kekeringan idea sgt nk update =p

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers