Followers

Friday 20 May 2011

Belon Pooh

Minggu lepas pergi pasar malam, ayah Dhia belikan belon gas gambar pooh untuk Dhia.. Pandai kata ibu gedik, dia pun sama jugak.. Mcm lah anak dara dia tu dah besar dah pandai nak main belon gas tu..


Bila aku ckp Dhia kan kecik lagi belum pandai nak main.. Asben aku jawab Dhia suka pooh, so belikan pooh.. Boleh gitu? Balik rumah, belon ni jadi bahan gaduh.. Anak2 sedare asben aku semua nak jugak.. Bila sorang pegang, yg sorang lagi dtg n bagi penampar.. Jgn tak tahu, ganas2 anak sedara asben aku.. Fuhhh.. Tak ada amaran apa, tangan main jalan je.. Sedar2 dgr PANGGGG diikuti tangisan.. Budak2..

 Budak happy main belon pooh

Dhia sgt suka dgn belon ni.. Kan belon ni terbang2 kat udara kan, mengekek2 dia ketawa tengok.. Siap naik walker laju2 nak kejar.. Tapi dia tak boleh capai pun belon ni.. Fed-up je dia bila tak dapat amek.. Dia nak amek belon tu sbb dia suka masuk dalam mulut pastu dia akan picit2 belon tu sambil aku terjerit2.. =p

Sikit hari lagi lah, bila dah pandai bercakap, dah pandai nak meminta itu ini, habis lah kopak rabak poket ibu ayah ni..

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers