Followers

Wednesday 28 September 2011

Memenuhi Jemputan Teman Persekolahan

Masa 17/9/2011 (besday Dhia) hari tu, aku sempat pergi menghadiri jemputan perkahwinan kawan masa sekolah dulu, Saadah.. Pergi bersama kawan baikku, Sal n juga pastinya Dhia.. Asben aku keje hari tu.. Angannya mmg nak pergi sama dengan dia.. 

Sebelum naik ke atas rumah pengantin =)
Kami sampai dalam pukul 2pm.. Tapi pengantin belum lagi siap pakai baju masa tu.. Sandingnya pukul 3 pm.. Ada banyak masa lagi.. Kami makan dulu sementara nak tunggu pengantin bersiap.. Aku makan sikit je sebab sebelum tu mmg dah pergi jemputan kahwin dekat kampung aku.. Dhia pulak sibuk nak berjalan aje.. 

Kami atas pelamin yang superb cantik!

Sekali lagi.. Sengih lebar ibu

Siap makan je terus naik atas semula.. Pengantin dah pun siap.. Ape lagi, bergambar lah kami sebelum pihak pengantin lelaki sampai.. 

Aku, Dhia n pengantin.. Gojes pengantin ni.. Dia amek andam yang sama masa aku kahwin.. Andam tu mmg tangan seni.. 

Ramai2 di atas pelamin.. Duduk sebelah pengantin tu andamnya.. Tengah preggy anak ke 3.. 
Bersama kawan2.. Lama tak jumpa mereka.. Makin ayu semuanya.. 

Sekali lagi

My best firend, Sal.. Sejak sekolah sampai skrg ni.. Keje pun 1 opis.. 

Lepas tu pengantin siap sanding semua, dalam pukul 4 kami berangkat pulang.. Lagipun tengok cuaca pun mendung je mcm nk hujan.. Parking kereta pulak agak jauh, jadi, moh ler kita pulang sebelum hari hujan.. =)

Tapi kami tak terus balik, kami singgah beraye umah kawan kami, Farah.. Farah pun nak kahwin 8/10/2011 nanti.. Minggu ni pun 1/10/2011 sorang lagi kawan sekolah nak kahwin.. Bulan 11 nanti pun ada sorang lagi nak kahwin.. Mmg betul2 musim mengawan kan.. Tettt!

Cerite beraya rumah Farah tu nanti next entry.. Till then, bye!

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers