Followers

Monday 13 January 2014

Selamat Bertunang Ziela

Lamenye aku peram cerita ni. Lame tak lame mane, 2 minggu jugak aku dah peram dah ni.. Tersimpan je dalam draft. Hehehe

Ziela ni kawan sebaya aku, pernah 1 kelas dulu masa form 2. Form 4 dia terus pindah sekolah. Skrg ni duduk 1 kampung sebab Ziela ni sekampung dengan husband aku. Dia bertunang pada 28 Dis 2013. Nasib baik time tu aku mmg halfday. Dapat la pergi ke majlis tunang dia. Sebelum tu pergi ke rumah kakak ipar aku dulu ada kenduri baru pergi ke rumah Ziela. Kelam kabut jugak la. Mmg tak amek anak anak dulu sebab nanti susah nak handle. So aku berlenggang kangkung je hari tu. Hihi

Sampai rumah Ziela pun dah agak lewat dah tapi nasib baik belum sarung cincin. Laju laju lalu pintu dapur terus ke bilik dia. Fara n Elis dah ade, Murni pun dah ada. Yang lain aku tak kenal la pulak. 3 orang tu je yang aku kenal. Fara tu kawan masa form 6 merangkap jiran suami aku, jiran aku jugak la skrg sbb dah duduk kat kampung suami kenn. Sbb kan berkawan dengan Fara ni jugak la menemukanku dengan suami aku. Aaawwww so sweet.. :p


Ye, muka aku mmg penuh dulang.. Pipi mmg mencanak canak dia naik mcm kemam telur dalam tu. Aku pun kompius dah kenapa pipi je yang semakin membulat. Eh tapi takpe, aku taknak badan bulat, cukuplah begini saje. Hehehe
Eh lupe, yang tudung pink tu Zunalis a.k.a Elis..


Anak sendiri tak bawak, kite pinjam anak orang. Geram dengan budak tecik ni. Baru 7 bulan ok tapi badan dia semangat betul. Kalah my Danial. Mak bapaknya kecik je pulak tu. Adam namenya. Say hai to baby Adam yang berambut pacak..

Ziela yang sangat meletops hari tu..


Yang solek pun kawan 1 sekolah dulu, sama baya pun. Tapi atas ni bukan mak andamnye. Ni la Fara Gogeng. Kenapa gogeng? Hehehe ade cerita di sebalik nama itu..


Sarung cincin tapi tak nampak cincin.. Haiyakk Faraaaa ko camne amek gambar? Ni semua gambar Fara sent bagi aku, aku takde pun snap gambar time tu.


Bkn main muda lagi bakal mak mertua ko Ziela. Lawa lagi bakal mak mertua dia ni. Ramah pulak tu. Untung la ko Ziela..

Selamat sudah 1 bab. Alhamdulillah. Kita tunggu pulak masa makan nasi minyak. InshaAllah tak ada aral, bulan 9 nanti naik la pelamin. Semoga dipermudahkan.

Selamat bertunang Ziela!

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers