Followers

Thursday, 31 March 2011

Mood : Sedih


Aku sedang dalam kesedihan.. Sedih sebab susu aku semakin berkurangan.. Sgt risau memikirkannya.. Boleh stress dibuatnya.. Skrg ni hanya mampu tawakal dan berdoa.. Selain tu cuba jugak petua2 yang mak & mak mertua aku bagi.. Semoga berhasil..






Ya Allah, hanya pada-Mu aku memohon.. Tabahkanlah hati hamba-Mu ini ya Allah.. =(

4 comments:

Arissa Zoela said...

jgn sedih dear...bila kita stress susu akan drop..boleh try petua2 kt sini yer..

http://arissazoela.blogspot.com/2011/03/petua-banyakkan-susu-ibu.html

Deqna said...

huhuhu.. kita pun sedih jugak sbb susu makin kurang jugak bila pam...takut tak cukup jer nak wat bekalan si anak.. stok kat peti ais pun makin surut... memang sentiasa berdoa supaya dicukupkan susu utk anak...

dhia fitriah said...

arissa zoela, terima kasih.. info yg sgt berguna.. insyaAllah akan saye pratikkan.. Fyi, saye mmg makan vitamin shaklee.. =)

dhia fitriah said...

deqna, mmg tensen + sedih + risau kan bila susu kurang.. susah sgt hati ni.. dah lah si kecik kite tu suke 'ngempeng'.. same2 la kite berdoa.. amin..

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers