Followers

Monday 14 March 2011

Jalan-Jalan

Semalam pergi jalan2 dengan Dhia dan ayahnya.. Sekadar nk try pizza set baru tu dan juga beli walker Dhia.. Memang nak belikan Dhia walker.. Setakat pergi Summit.. Macam biasa lah ayah Dhia nk masukkan game baru dlm PSPnya.. So makan pizza dekat Summit tu je..




Budak kesayangan saya bersama dgn budak kesayangan saya jugak.. Eeerrrr.. Haha!! Ini 2 org budak kesayangan saye..

Pizza set baru tu ok, kena dengan tekak aku.. Suke sgt.. Husband aku lagi suke.. Tapi mushroom soup dia tak sentuh.. Terpaksa aku habiskan 2 cawan tu.. Terpaksa ok.. Nk tapau kang sampai rumah dah kompom tak disentuh..

Mencabar sungguh nk makan semalam.. Dhia terjerit2.. Kita makan pizza dia pun nak.. Kita makan sup cendawan dia pun nak.. Bila tak bagi bukan main lagi terjerit2 tunjuk protes.. Fuhhh kecik lagi ni dah rupa gitu kalau marah.. Jadinya makan adalah laju2 sebab si kecik tu menggeram tengok ayah ibu dia makan..

Lepas makan pizza n masukkan game, kitorang pun keluar dari Summit sebab husband tiba2 je tekak dia nak makan kek Moist Chocolate Secret Recipe.. Tapau lah 3 potong.. Aku dah tentu tapau New York Cheese.. Husband ambik Moist Choc dengan Black Forest..

Kebetulan sebelah Secret Recipe tu BabyShop.. Memang niat di hati nak carikan walker untuk Dhia.. Ingat nak cari kaler pink ke tak pun biru2 laut tapi takde pulak.. Berkenan kat 1 design ni.. Tengok kaler pun cantik.. Harga mmg berpatutan.. Ada muzik.. Try masukkan Dhia dlm tu bukan main lg minah tu senyum manjang.. So rembat je yang tu.. Lagipun husband yang bayar.. So kita sebagai isteri tolong memilih saje.. Hehe..

Dapat je walker terus balik... Sampai2 rumah terus masukkan Dhia dalam walker tu.. Wahh teruja betul si kecik tu.. Yang tu next entry ok... Tunggu..

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers