Followers

Thursday 4 September 2014

Random Pictures #3

Hari tu (lame dah), ade lebihan pavlova dalam peti ais, bawak pergi kerja buat sarapan. Ade orang pagi pagi tak boleh makan manis. Aku boleh je telan. Hahaha

Menyampah kalau nampak benda alah banyak banyak ni ada atas meja pagi pagi masuk office. Terus rasa nak cirit, nak muntah, pening dll.. 

Ada officemate baru lepas bersalin, aku ditugaskan beli hamper untuk baby dia. Kalau aku mmg takde jenama lain, fiffy saje.. Hihi

Buah buah yang dibeli untuk buat infused water. Selalunya lemon la sebab sangat bagus mengempiskan perut n menurunkan berat badan. 

Ini antara infused water yang aku buat. Yang ni cmapuran oren + halia + madu + daun pudina. Bagus letak halis, sepanjang hari aku membuang angin. Banyak betul angin dalam badan.

Tips aku buang blackhead / whitehead yang berleluasa kat muka. Ambik kapas muka belah 2 (untuk bagi dia nipis), then celupkan dalam putih telur. Letak kat mana mana bahagian muka yang ada blackhead / whitehead. Kalau aku mmg kat kawasan hidung lah dia bermaharajalela. Geram gile kalau tengok. Then, biarkan sampai kapas kering dan boleh ditanggalkan. Hasilnya lihatlah sendiri.. 

Tu diaaaaaa blackhead / whitehead aku banyak gile kan?

Saje gatal tangan buat perbezaan gambar mcm ni. Hihihi

Baju ni patotnya nak pakai mase raya tapi lambat sampai stok, lepas raya baru stok sampai. So gown ni nanti buat untuk birthday party dia je lah. Try pakaikan, terus berangan pusing pusing taknak bukak. T_T

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers