Followers

Friday 12 September 2014

Random Pictures #4

Kerja rumah yang paling malas aku buat = lipat kain. Ni 2 bakul punya stok. Dah banyak yang dah di hanger pun yang baju kecik kecik n seluar banyak jugak nak dilipat. Bab basuh n sidai aku rajin. Bab lipat kain, mcm nak panggil jiran sebelah tolong lipatkan. Tak sabar nak tunggu Dhia besar "Dhiaaaaaaa lipat kain ni cepattttttt" mihmih

Sedappppnyeeee. Aku bukan peminum kopi dan mmg tak pandai minum kopi. Sebelum ni minum je aku pening. Atau mungkin dah mind set kot tu yang pening tiap kali minum walau seteguk. Bau pun aku tak suka. Tapi yang ni perasa hazelnut aku boleh telan. Sedap pulak tu. Nyamsss

Last week punya infused water. Aku dah semakin suka buat air detox ni. Badan sihat, kurus pun dapat.

Ntah bila punya masa, bini boss belanja semua orang seketul big apple. Aku chop awal awal yang ni walaupun tak tahu nama. Asal berasaskan kacang aku suka la. Lain lain yang takde kacang aku kurang suka.

Ngada kan? Kawan yang nak kawen, aku yang sibuk nak pakai inai siap lukis kat dua dua tangan. Kuku penuh 10 jari aku pakai jugak. Last berinai penuh mcm ni masa kawen 5 tahun lepas. Ni kira lepas gian lah nak pakai inai. Hihi

Warung tak semenggah tapi masakan sangattttttttttt thumbs up ok! Selalu ke sini kalau nak makan tomyam sebab tomyam dia sangat power. Tiap kali ke sini waiter tak payah ambik order, datang kat meja kitorang je "mcm biasa ye bang?". Nampak sangat kitorang tak pernah order makanan lain. Kahkahkah! Ko jangan main main, warung nampak buruk tapi dalam menu ada chicken & lamb chop. Ko ade??

Lame dah tak makan asam pedas parit jawa yang masuk TV3 tu. Lunch hari tu pergi dengan Sal je. Amek ikan siakap sekor kongsi berdua. Pastu kebetulan pulak suami aku pun makan asam pedas hari tu tapi kat warung lain. Dia up kat moments wechat, aku taknak kalah, aku up jugak. Muahahaha

Time baik begini laaaaa rupanya. Dah pandai bergaduh menjerit jerit dah si kecik tu. Gerammmmm rasa nak gigit gigit. Hp yang Dhia pegang tu dah rosak belum betulkan lagi. Aku pun tak paham la bebudak ni suka sangat baling baling HP tu. Ingat 2 singgit ke? Tab dorang pun belum lagi betulkan, yang sony ni pulak rosak. HP aku 1 lagi pun rosak dah hantar kedai sebab Danial jatuhkan terus tak hidup. Nasib baik ada warranty lagi. Nasib baik jugak ada back-up HP. Kalau tak mesti aku dah pakai HP nokia monophonic yang takde kamera. Sedih.

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers