Followers

Friday 21 February 2014

Selamat Pengantin Baru Nazima

Tenggelam timbul je blog aku ni skrg. Kesian dah mcm dianaktirikan pulak dia. Tapi tak boleh, sebab blog ni adalah kesayangan aku jugak. Banyak kenangan dah tercatat kat sini. Mana boleh diabaikan begitu saja. Tak selalu update takpe asalkan jangan ditinggalkan terbiar semak samun sudah.

Ini cerita dah masuk 2 minggu dah kot. Gambar terperam je lah dalam folder tu tapi nak menaip entry tu yang payah sikit tu. Nak taip sekerat dua je lepas tu letak gambar banyak banyak seolah olah bukan diriku yang sebenar. Ecewah..

Nazima telah selamat melangsungkan perkahwinan dengan pilihan hatinya pada 8 Febuari 2014. Nikah sehari awal. Kalau ada yang masih ingat, masa dia bertunang dulu aku ada blogkan jugak. Ok ni dia entry pertunangan Nazima. Tengok pada tarikh dia bertunang pada 10 Febuari 2013. Kira genap setahun jugaklah diorang ni mengikat tali pertunangan sebelum diijabkabulkan.

Majlis nikah aku tak dapat hadirkan diri sebab dia bernikah malam hari. Majlis bersanding pulak aku kerja belah pagi tu. Mmg kerja halfday so berpeluang hadirkan diri dan stay lama sikit sampai majlis bersanding. Balik kerja mmg terus ke rumah pengantin.


Oh sweet pasangan pengantin di atas pelamin. Akhirnya bersatu jugak korang ye.


Ziela dan pengantin. Bakal pengantin jugak si Ziela ni. Lepas raya tahun ni kot dia tamatkan zaman bujang. Makin ramai dah kawan aku yang mendirikan rumahtangga. Alhamdulillah..


Sal dengan dak Dhia yang pantang orang nak ambik gambar dia. Tu pis ke ape tu kenapa 1 jari je kak?


Danial dengan Dhia datang dengan mak aku. Rumah Nazima ni dekat je dengan rumah aku tapi lain kampung so mmg mak ayah aku dijemput jugak ke majlis walimah ni. Pagi tu kan aku kerja, so aku mmg pesan mak bawak je budak dua ni datang, aku tunggu je kat situ.


Tiba tiba je dah gambar kat dalam bilik pengantin. Haha malas aku nak susun betul betul gambar ni semua, bedal je lah labuuu. Ko tengok Dhia tu terselit kat tengah tengah. Ibu nak posing dengan pengantin pon tak bagi can, dia nak interframe sekali.


Shikin a.k.a sepupu Sal.


Sepupu sepapat..


Gambar mmg dah tunggang terbalik..


Ratu posing boleh lah serah kat aku dan Ziela.


Kan? Kami tak boleh nampak kamera. Mihmihmih


Dhia pun sama dah menunjukkan ciri ciri mesra kamera.


Danial jugak yang rilex brader, brader rilex.


Diam je dia duduk dengan auntie Ziela sebab bagi pegang keropok. Janji tangan ada makanan, dah cukup buat dia behave. Ni kalau tak kompem nak berjalan saja. Sejak dah dapat kaki ni kan, keje dia nak berjalan je. Haaa nanti buat entry dia pandai berjalan.


Muka ni lagi. Hahahaha :p


Oh hidung Danial tu rasanya terkena mainan kot. Maybe kereta mainan ke atau toys lain sebab tak mungkin luka akibat kuku. Kuku dia pendek ok. Kesian dah tak hensem anak ibu.


Auntie, sorry ye Danial tak suka kena peluk peluk mcm ni, Danial rimas. Nasib baik auntie peluk sekejap, kalau lama lama mesti Danial dah menjerit marah.


Ah malas dah aku nak membebel. Ko tengok je lah gambar.










Over pulak aku sorang posing gitu. Cekak pinggang camtu ko pk ko model? Hahaha.. Ko tengok gambar ni betul betul. Dua beranak tu je yang hover kan? Lagi lagi mak dia tu.. Miahahaha

Pengantin pada hari tu sangat gojes. Mekap n baju lawa sangat.

Buat pasangan pengantin baru ni, tahniah sekali lagi dan semoga kekal bahagia hingga ke akhir hayat. Selamat melayari alam rumahtangga buddies!

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers