Followers

Saturday 16 February 2013

Selamat Bertunang Nazima

Ahad lepas 10 Febuari 2013, aku pergi ke rumah seorang kawan sekolah. Dia bertunang. Kawan sejak tadika. Lama bukan?

Nazima namanya. Tapi gelaran kawan2 panggil Memek. Orangnya comel, segituuu je lah aku tengok ketinggian dia sejak zaman sekolah menengah dulu. Kenapa kau tak meninggi jugak Memek?


Berbalik pada tajuk, 2 minggu sebelum dia bertunang dia ada pm aku dekat fb. Ada nyatakan dia nak tunang masa raya cina tu. Dan sangat tak sangka cinta zaman sekolah dia berkekalan hingga ke tali pertunangan. Bertahan pulak ko ye Hafiz dengan kerenah dan ragam Memek tu.. Haha kidding.

Very gojessss

Bersama family
Ape pun Mek, ko sangat gojes kebabom ok hari tu. Muka orang tak pernah bersolek, bila disolek mmg naik serinya. Tu baru tunang tu belum kahwin lagi. Esok naik pelamin lagi berseri2 agaknya muka ko. Eeeee suka ok solekan ko. 

Danial yang tak duduk diam.. Kakak Dhia entah ke mana.. Kiri sekali Sue, sebelah aku tu pulak Sal
Tak sabar nak makan nasi minyak dia ni taw. Couple lama gile kot since form 5. Mase tu tahun 2005, amboi mengalahkan aku oi korang bercouple. Aku dengan suami aku sempat couple 6 bulan je lepas tu terus tunang, setahun lepas tu kahwin. Now dah masuk tahun ke 4 berkahwin, alhamdulillah. Uolls bercouple je dah masuk 8 tahun. Hoii kalah i taw. 

Pasangan yang ditunangkan
Aku doakan semoga hubungan korang akan berkekalan ke jinjang pelamin dan seterusnya ke alam syurga. Amin. 

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers