Followers

Saturday 21 December 2013

Multi-Purpose Gel

Sumber : Google

Best gile pakai gel ni. Sangat berkesan pada mereka yang nak hapuskan lemak lemak berlebihan yang menyakitkan pandangan.

Aku sapu kat perut je la. 2 kali sehari lepas mandi aku mesti sapukan. Best lepas sapu tu, rase sejuk berangin je. Kesannya boleh dilihat dalam masa beberapa hari je. Kena rajin la sapu, lepas tu pakai korset untuk hasil yang lebih berkesan.

Alhamdulillah aku pakai ni je untuk mengurangkan perut buncit aku ni. Orang perempuan kalau dah kahwin , dah beranak mmg normal la kalau perut buncit kan. Aku lepas bersalin sampai skrg ni mmg pakai je korset, tapi yang untuk kat perut tu je, same je ea panggil korset jugak eh? Hehehe

Jadi pada korang yang punya masalah sama mcm aku ni, cuba la gel ni kot kot berkesan kan. Aku tak sure la kat semua kedai ada jual ke tak sebab aku beli pun dengan sepupu.

Sharing is caring!

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers