Followers

Wednesday 23 February 2011

Dhia Bersama Auntie Ngah

Gambar2 Dhia bersama auntie ngah dia.. Muka auntie ngah dia dgn muka ibu dia mmg lain.. Jangan di tanya kenapa.. Aku mmg golap.. Kakak aku ni mmg ciplak muke cina..








Auntie Ngah Dhia ni belum lagi kahwin ye. Dulu aku langkah bendul 2 orang, abang n kakak aku ni.. Hihi!! Dah gatal nak kawen.. Erkk tak lah, dah sampai seru..

Yang aku tensen bila jalan dgn kakak aku ni, kalau pergi kedai yg ownernya cina, mesti cina tu ckp cina dgn kakak aku.. Dgn aku2 sekali org tu bantai ckp cina.. Yang best pulak, kitorang bagi dia bebel dulu baru ckp "No2, kami malay".. Lepas tu syok tengok muka bengang mereka.. Kahkah!!

Ok pic ni masa jalan2 kat BP Mall.. Layankan je..

P/S : Macam dah tak reti nak menulis dah... Ampunnnnnnnnnn..

1 comment:

Lilyy said...

alolo.. mmg cute dhia ni tau... bulat mata dia..~
geram tgk.. hehe...

errr.. tp mmg lain la yan n kakak... hehe...
tp dun wori, both of u dua2 cntk...... :)

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers