Followers

Tuesday, 25 January 2011

Oh Yeah.. Mari Senam Molot..

Ini budak kecik dah pandai main2 molot rupe gitu.. geram betul! meh tengok!


geram wooo.. bile kite show je video ni kat dia, mesti dia akan senyum2.. mesti dia tahu "oh ni aku.." haha..
bila kita bagi puting dia tu dia akan hisap sekejap lepas tu bukak balik.. belum pandai menyembur air liur lagi.. tapi air liur mmg meleleh keluar je.. tak tahu lah masa pegnen dulu tak dapat makan apa.. sudah tak comey bila air liur meleleh.. haizz..

1 comment:

~ yus ~ said...

baby mmg buat kita geram kan...

tu belum dia jerit2 bebel2 cakap bahasa dia lagi tu...

Ini anak akak si Arif tu le....huhu

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers