Followers

Thursday 20 January 2011

Barang Mainan Dhia



Ini barang2 mainan Dhia.. yang itik tu lembut, kalau dia gigit2 pon tak sakit.. itu untuk pertumbuhan gigi.. kan kalo gigi nak tumbuh, gusi rasa gatal2 kan.. ha bagi je itik tu, terus nak masuk dalam mulut sambil di gigit2 lepas tu buat suara geram.. itik ni aku tak beli tapi hadiah masa Dhia lahir dulu.. ada dalam hamper..

yang warna-warni tu pulak aku beli dekat Save & Save, murah je.. mainan ni aku gelar "Colourful Cow" sebab ini lembu ade 3 warne.. Dhia sangat suka dengan ini permainan.. mungkin sebab bentuknye dan juga sebab warnenye yang menarik hati dia.. kalau digoncangkan pulak boleh mengeluarkan bunyi bising.. baby kan suka tengok benda2 yang colourful kan..

dua barang ni mmg barang permainan dia kat rumah.. kat rumah tok maknye pon ade gak tapi tak snap pun pic mainan tu.. yang kat rumah tok maknye yang ade loceng tu boleh bunyi2 kalau digoncangkan.. tapi tu Dhia tak berapa pandai pegang, besar sikit berbanding 2 barang mainan dia ni..

hujung minggu ni nak carikan dia toys pulak.. harap dapat jumpa yang berkenan di hati Dhia.. sebenarnye maknye ni yang cerewet, kalau maknye tak berkenan, konon2 maknanye Dhia pun same tak berkenan.. haha!!

1 comment:

Softtouch [Hanim] said...

bestnya dhia dpt byk toys...moga dia mainlah toys dia tu..darissa remote n hp jgk dia main, toys dia sndiri dia xnak..

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers