Followers

Thursday 6 November 2014

Gambar Throwback Gila Gila

Gambar gambar ni masa aku pergi check mata aku. Lama dah, bulan 9 hari tu hahaha. Boleh ek aku kena sakit mata seminggu. MC seminggu. Nanti tu aku buat entry lain. Seumur hidup, tak pernah aku kena ok. First time aku kena, sakit rupanya.. Pedih, bila bangun tidur je tahi mata banyak n keras. 

Lepas tu ada kejadian tak diingini telah berlaku masa pergi check mata aku ni. Aku pergi dengan adik aku Ira n Ucu dan Dhia Danial la sebab Lan keje. Masa ni hari Sabtu, pergi hospital sebab nak ambik mc, mintak sambung mc je sebab mata belum baik lagi. Lepas tu aku tak tahu lah aku ni ingat apa, aku tertinggal kunci dekat dalam kereta! Kunci tak ambik lagi! Hahahaha 

Mula mula tak perasan pun. Bila dah tengah ambik ubat aku nak keluarkan kunci dari beg baru teringat eh aku tadi mcm tak cabut kunci tapi pintu dah terkunci. OMG OMG terus gabra menggelabah gila ok. Try bukak pakai kunci lain pun mmg tak boleh lah kan. Hahaha last last menyerah, call je lah Lan walaupun tahu akibatnya.. Mesti dia membebel punya lah apa cuai sangat bini aku ni dia kata. Hahaha

Tawakal je aku masa call sebab dia ada kunci pendua. Mmg best aku kena bebel sebab lalai n cuai. Dia kesiankan anak anak je. Nasib baik ada adik adik aku teman. Setengah jam jugak tunggu. Nasib baik lah ada pokok n tempat permainan ni, redup sikit n bagi anak anak aku leka. Dan nasib baik sangatttt aku dah buatkan susu Danial siap siap sebelum turun kereta. Kalau tak kesian dia nanti haus nak minum :(















Lepas tu terus balik singgah kedai makan n singgah kedai RM2 je belikan jajan jajan n mainan bebudak ni. Kesian berpanas setengah jam. Hahahaha
Plan asal nak ke mall terpaksa dibatalkan sebab badan dah berlengas tak selesa dah lekit lekit. Danial pulak dah bergaru sana sini sebab gatal berpeluh peluh tu. Dia kan ada ekzema, peluh peluh je mulalah gatal gatal kulit dia.

Nanti aku kasi up gambar mata aku diserang sakit mata tu atau nama sains nya conjuntivitis.

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers