Followers

Monday 21 April 2014

Anak Sulong Selalu Redha Dengan Perbuatan Adiknya

Amboi bukan main panjang lagi tajuk aku kan. Tapi aku tak yakin aku boleh menaip panjang atau tak sebab tujuan utama nak share gambar 2 beradik ni je. Haha

Danial tu kan mentang mentang kakak dia jenis yang buat tak tahu je kalau dia buat apa apa pun, selamba the rock je dia tu taw. Kadang kadang kakak dia tengah minum susu, dia main ambik je susu kakak dia n dia minum tanpa rasa bersalah. Kakak bukan reti nak ambik balik, menangis je la yang dia tahu.

Kalau kakak dia hisap pacifier pun sama dia ambik dekat mulut kakak dia tu dia masukkan dalam mulut dia. Tapi selalunya dia akan campak semula sebab pacifier kakak jenis leper tu Danial tak suka. Danial punya jenis bulat cherry tu. Geleng kepala n senyum je aku tengok aksi 2 beradik ni. Dah pandai dah bergaduh berebut mainan bagai.

Ok ni gambar agak lama, aku baru reti nak share sebab baru nak merajin update blog. Haha


Ewah kedek kedek je adik berjalan menuju ke arah kakak ye..


Sampai ke kat kakak dia, sedapppp je dia menongkat kat kepala kakak tu. Haha suka hati korang lah nak janji bahagia. Kakak dia mmg takkan marah ke ape, dia diam je lah. Nampak sangat sayang dekat adiknya. Hihi

1 comment:

jaja_NorLiza said...

bestnya tgk gelagat 2 beradik ni...
bila nak bg arissa adik ni??/eeerrrr!
-tetibe-

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers