Followers

Friday, 2 March 2012

Sssyyyhhh Ada Budak Sedang Menelaah

Semua diminta tidak membuat bising. Sssyyyhhhh....!


Kusyuknya anak ibu

Menelaah sambil hisap puting


Tu ada budak tengah sibuk menelaah buku. Sedang cuba belajar 123 dan juga ABC. 


Lama dah mencari buku begini yang sesuai untuk baby mcm Dhia. Tengok dekat online punya, mak aii mahal bebenor.. Ni masa pergi jalan2 summit, saje masuk 1 kedai permainan, sekali tu ada banyak buku dalam tu. Untuk permulaan belikan 2 buah buku dulu untuk Dhia. Mari belajar abjad dan juga 123. 


Ok finish baca 123


Skrg nak baca ABC pulak


Alhamdulillah Dhia sangat suka dengan buku2 ini. Tiap hari dia akan belek. Kalau kat rumah tok mak, tok mak n adik2 aku akan ajar dia. Kalau kat rumah pulak, aku lah yang kena ajr dia. Tapi dekat rumah dia malas sikit. Kalau dekat rumah tok mak bukan main lagi dia rajin ikut apa yang tok mak ajar. Saje je lah tu kan.... Mentang2 lah tok mak manjakan dia.. 


Ibu, Dhia dah penat menelaah, nak tido :p


Lepas ni bolehlah belikan dia buku macam ni lagi. Semoga menjadi anak yang bijak ye sayang. :)

2 comments:

Noraim said...

alololo kecik2 lg dah berminat baca buku. moga menjadi ank yg bijak pandai nnti :)

jaja_norliza said...

ha..buku cagini la yg akak nk carik...ssh betol nk jupa...padahal dah duk area shalam..sukeee..suke...nati wat satu mini library tuk dhia kat umah...hikhikhik

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers