Followers

Thursday 19 January 2017

Dinosaur Park Muar

Lama dah kejadian ni, bulan lepas 18 hb hahaha

Haish hangat hangat tahi ayam betul nak mengupdate blog. Sebelum entry yang lepas, last update 27 Ogos 2016 HAHAHAHA

Padahal ada je gambar dalam hp ni tapi ntah la malas nak menaip. Bukan kena berfikir pun nak tulis blog ni. Tulis jela apape pun bukan ada sangat orang baca, paling paling aku je lah yang banyak baca hahaha tapi seyes best ada blog ni sebab boleh baca balik kisah kisah lepas yang tak mungkin kita akan ingat dalam kepala kita. Minggu lepas aku baca balik entry entry lama aku masa Dhia N Danial baby, alahai seronok sangat. So tu lah bestnya bila ada blog ni sbnrnye. Bukan untuk expose sangat kehidupan kita tapi lebih pada diari kehidupan kita. Gittewwww

Ok malas nak cakap banyak, nak tepek je gambar gambar masa pergi dinosaur park ni. Lama dah kot taman ni wujud tapi yang duduk dekat pun malas nak pergi. Sedangkan kalau hantar Danial pergi terapi kat Melaka tu mmg lalu depan taman ni. Yang duduk jauh jauh pulak dah jejak kaki. So hari tu kakak aku yang duduk JB tu balik, dia ajak lah ke sini. Anak dia pencinta dinosaur. Nama je gigirl tapi minat superman, ultraman, spiderman, permainan budak boy lah dia minat. Tu pasal dinosaur pun dia minat. Haishh wafia wafia..








Sebenarnya ada banyak lagi gambar tapi aku dah terdelete pulak. Takpe nanti aku ambik lagi kat iphone lakiku. Sebab semua gambar ni ambik pakai iphone lakiku n send kat group famili. Edit semula dengan menambah beberapa keping gambar lagi yang hari tu dah terdelete tu (ambik kat iphone laki)































Ok la taman dinosaur ni sesuai nak bawa anak anak datang. Masa aku pergi tu baru lepas hujan n masih renyai renyai. Tapi bahagian dalam ada bumbung. So far i bagi 3 bintang.

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers