Followers

Monday 23 June 2014

Random Pictures #2

Kalau makan kat luar mmg mcm ni lah, masing masing kena dibukakkan video upin ipin ke pocoyo supaya tidak bertindak turun dari kerusi dan menganggu makbapak nak makan. Lebih lebih lagi yang tengah hisap poteng terbalik tu. Skrg ni dah payah, bukak video ke ape ke dia pedulik hape, nak terjun kerusi jugak.. Huwaaa.. Walaupun begitu aku tetap tak serik pergi makan luar jugak.. Haha

Suasana meja aku di awal bulan. Bosan setiap kali awal bulan. Tersengguk sengguk aku ngadap benda alah ni. Nak muntah pun ada. 

Budak mentel. Pergi ngeteh pun sebok nak bawak baby pinky. Siap amekkan 1 kerusi suruh baby pinky dia duduk. Aku leka sekejap dia nak suap makan pulak. Gggrrrr nasib baik sempat aku larang. 

Ngade taw. Nak amek gambar dia mesti buat muka mcm ni. 

Sedapnya biskut ni. Aku suka yang hancur hancur tu. Pastu tuang dalam mulut. Lagi sedap.. Kalau keras bercantum lagi, aku kasi ketuk sampai hancur.. Haha

Muke dah bulat, dagu dah dua. Ni dah kasi cover supaya tak nampak dagu berlapis. 
Ok dah tu je.

No comments:

Dhia Fitriah

Lilypie Kids Birthday tickers

Muhammad Afiq Danial

Lilypie Kids Birthday tickers

Kami Hidup Sebumbung

Daisypath Anniversary tickers